EAN:  9789492873064
Publicatiedatum:   26-04-2022
Formaat:  Hardback
Taal:  Nederlands
Aantal bladzijden:  279

  Bestelbaar

De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of shopping: re-set re-made re-tail.

Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbevolking samen met de CO2-uitstoot stijgt en een handvol megaconcerns de macht naar zich toe trekt. Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Die vraag is urgenter dan ooit.

Voor de oorspronkelijke versie van dit boek ontvingen de auteurs de prijs van Managementboek van het Jaar 2018. De jury schreef: 'Het fijne van een managementboek dat voor een breed publiek interessant is, is de schrijfstijl. Ook daaraan hebben de auteurs gedacht en zij zorgden voor een vlot leesbaar boek. Je wilt het bijna niet wegleggen en laat je met plezier meeslepen van hoofdstuk naar hoofdstuk.'

Heeft u vertrouwen in de (post-)virale retail?

    EAN: 9789492873064
    Auteur: 
    Uitgever: LannooCampus - Van Duuren media
    Publicatiedatum:   26-04-2022
    Formaat: Hardback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 185 mm
    Breedte: 250 mm
    Dikte: 23 mm
    Gewicht: 624 gr
    Voorraad:  Bestelbaar
    Aantal bladzijden: 279
    Trefwoorden:   Detailhandel;E-commerce;Online shoppen