BESTELLEN

U dient zich eerst te registreren alvorens boeken kunnen besteld worden.

U kan de keuze maken of u één of meerdere bestelde boeken betaald bij het plaatsen van de bestelling of bij afhaling.

Op de website kan u desgewenst uw bestelde boek op voorhand betalen.

Dit is echter geen verplichting. Een besteld boek kan ook worden betaald op het moment dat het wordt afgehaald in de boekhandel.

Bestelde boeken worden enkel meegegeven indien het boek op voorhand werd betaald of indien het boek wordt betaald bij afhaling.

Uitgesteld betalen na afhaling van het boek kan enkel mits goedkeuring van betaling per overschrijving door de winkelverantwoordelijke.

Bestelde boeken kunnen enkel afgehaald worden in onze boekhandel.

Boeken betaald bij het plaatsen van de bestelling kunnen worden opgehaald zonder verdere administratie.

Hoe bestellen?

1. Klik op ‘in winkelmand’ onderaan de beschrijving van het boek. Uw bestelling wordt in uw winkelmandje geplaatst.

2. Vanuit het winkelmandje kan je beslissen om de geselecteerde boeken te bestellen.

3. U kan de keuze maken of u de boeken op voorhand wenst te betalen of bij afhalen van de boeken.

4. Indien u op voorhand wenst te betalen: Klikken op ‘ik betaal’ brengt u naar de betaalpagina. Vul hier uw contact informatie in.

5. Controleer of alles correct is: gewenste artikels, totaal bedrag, contact informatie en leveringsgegevens en kies vervolgens uw gewenste betaalmethode.

6. Afrekenen gebeurt veilig; uw gegevens worden versleuteld doorgestuurd en gecontroleerd.

7. Na betaling ontvangt u een e-mail met een kopie van uw bestelling.

8. Uw bestelling wordt ten laatste de eerstvolgende dag verwerkt.

9. U ontvangt een bericht van zodra uw besteld boek binnen is in de boekhandel

De prijs blijft geldig gedurende de ganse aankoopperiode.

BETALEN

Via de website bij het bestellen van het boek: u kan betalen met BANCONTACT.

Is het veilig om te betalen met bancontact op www.beatrijs.be? Uw contact- en betaalgegevens worden versleuteld doorgestuurd.

In de boekhandel bij afhalen: Cash, BANCONTACT, VISA, MASTERCARD.

ZAL MIJN PRIVACY GERESPECTEERD WORDEN?

We zullen uw persoonlijke informatie enkel gebruiken om uw order te verwerken en deze informatie nooit doorspelen naar anderen. Gegarandeerd.

AFHALEN

Wanneer kan mijn bestelling worden afgehaald.

Van zodra de bestelling binnen is bij boekhandel Beatrijs krijgt u daarvan melding. Dat is in principe 2 werkdagen.

Kan ik een aankoop factuur krijgen?

Zeker, bij het afhalen van het boek maken wij op eenvoudig verzoek een factuur op voor de afgehaalde en betaalde boeken.

Is mijn klantenkaart geldig voor aankopen via de website?

Absoluut. Boeken die afgehaald worden in onze boekhandel worden bij de verwerking ook op de klantenkaart geplaatst. Zowel boeken die op voorhand werden betaald als boeken die ter plaatse worden betaald bij het afhalen worden op de klantenkaart bijgeteld met uitzondering van wetenschappelijke boeken en schoolboeken.

RETURN POLICY

U kunt uw aankoop bij een eventueel probleem terugbrengen naar de boekhandel of terugsturen. Wij vragen om dit te melden binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop. Van zodra u ons dit gemeld heeft, heeft u 14 dagen tijd om ons uw aankoop terug te bezorgen.
Gelieve hierbij zorgvuldig om te gaan met het aangekochte product. Indien schade, kan door ons een schadevergoeding gevraagd worden, ten belope van de waardevermindering van het product.

De transportkosten bij terugsturen worden niet terugbetaald.

Hoe kan ik iets terugsturen/teruggeven?

• Stuur ons bij voorkeur een email met uw naam, adres, order ID en een beschrijving van het probleem. U zult binnen de 2 werkdagen een antwoord krijgen met retour nr. & alle verdere details. U kan ons hiervoor ook bereiken via telefoon (055 31 44 77) of in de boekhandel.
Indien gewenst, kan u hiervoor ook het 'modelformulier voor herroeping' van de overheid gebruiken: Modelformulier voor herroeping

• Breng het product terug naar de boekhandel of stuur ons het product (eventueel aangetekend) terug. We zijn NIET verantwoordelijk als uw zending ons niet bereikt of verloren raakt bij de post. Transportkosten worden niet terug betaald.

• Wij sturen u het correcte voorwerp zonder extra kosten.

• De geretourneerde producten worden terugbetaald op het rekeningnummer zoals vermeld door de klant en dit binnen de 14 dagen na de melding van de retour of ten laatste bij ontvangst van het product.

GARANTIE

U heeft voor alle bij ons aangekochte producten recht op de wettelijke garantie van 2 jaar.

KLANTENDIENST

Voor melding van problemen of klachten kan u steeds bij ons terecht via mail (info@beatrijs.be), via telefoon (055 31 44 77) of in de boekhandel.
Indien gewenst kan u ook gebruik maken van het Online Dispute Resolution-platform van de Europese Commissie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL


Voor alle hulp en bijkomende vragen: info@beatrijs.be