Brand Humanizing
Jonathan Flores-Ferry Hoes
Nederlands | 21-11-2025 | 152 pagina's
9789492107718
Paperback / softback
€ 24,95
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 21/11/2025
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Korte beschrijving/Annotatie
Brand Humanizing biedt een totaal nieuwe manier van kijken naar business en merken en menselijkheid in het tijdperk van AI. Met inspirerende praktijkvoorbeelden.
Tekst achterflap
Brand Humanizing is een compleet nieuw vakgebied, dat organisaties leert groeien door menselijkheid centraal te stellen in een wereld gedreven door technologie. Vraag niet: ‘Hoe kunnen we technologie efficiënter inzetten?’ Vraag: ‘Hoe kan technologie de mens versterken?’
Ferry Hoes en Jonathan Flores tonen aan hoe bedrijven hun toekomst veiligstellen door menselijke intelligentie, creativiteit en empathie niet te vervangen, maar juist te bevrijden. Ze laten zien hoe leiders, merken en teams in harmonie kunnen werken met AI en automatisering, zonder hun ziel te verliezen. Want wie optimaliseert voor menselijkheid, blijft uniek.
• Ontdek hoe je als leider relevant blijft in een tijdperk waarin technologie alles lijkt te kunnen – behalve vermenselijken.
• Leer hoe je AI en automatisering inzet om menselijke intelligentie, empathie en creativiteit te versterken in plaats van te vervangen.
• Krijg een helder raamwerk – de Brand Humanizing skillset – om jezelf en je organisatie structureel toekomstbestendig te maken.
Beschrijving
Brand Humanizing is een compleet nieuw vakgebied, dat organisaties leert groeien door menselijkheid centraal te stellen in een wereld gedreven door technologie. Vraag niet: ‘Hoe kunnen we technologie efficiënter inzetten?’ Vraag: ‘Hoe kan technologie de mens versterken?’
Ferry Hoes en Jonathan Flores tonen aan hoe bedrijven hun toekomst veiligstellen door menselijke intelligentie, creativiteit en empathie niet te vervangen, maar juist te bevrijden. Ze laten zien hoe leiders, merken en teams in harmonie kunnen werken met AI en automatisering, zonder hun ziel te verliezen. Want wie optimaliseert voor menselijkheid, blijft uniek.
• Ontdek hoe je als leider relevant blijft in een tijdperk waarin technologie alles lijkt te kunnen – behalve vermenselijken.
• Leer hoe je AI en automatisering inzet om menselijke intelligentie, empathie en creativiteit te versterken in plaats van te vervangen.
• Krijg een helder raamwerk – de Brand Humanizing skillset – om jezelf en je organisatie structureel toekomstbestendig te maken.
Slogan/Promotie
Brand Humanizing biedt een totaal nieuwe manier van kijken naar business, merken en menselijkheid in het tijdperk van AI. Met inspirerende praktijkvoorbeelden van onder andere a.s.r., Ben & Jerry’s, Dove, Octopus Energy en Patagonia ontdek je hoe technologie de mens kan versterken. Wie menselijkheid optimaliseert, creëert toekomst.
Details
| EAN : | 9789492107718 |
| Uitgever : | Uitgeverij Kompas |
| Publicatie datum : | 21-11-2025 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Status : | Nog niet beschikbaar |
| Aantal pagina's : | 152 |
| Keywords : | brand humanizing |