Tekststrategie

Marian Stoppelenburg


Nederlands | 27-03-2020 | 180 pagina's

9789491710186

Hardback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 24,95

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

Tekststrategie leidt in drie denkstappen via sterke teksten naar blije lezers.
De kern van de methode is ‘eerst keuzes vastleggen, daarna pas schrijven’.
De methode voor tekststrategie, ‘Drie denkstappen naar sterke teksten’ is gebaseerd op vijf principes. Deze principes komen uitvoerig aan bod in dit boek.
De methode is geschikt voor professionals in elke branche en voor leerlingen en studenten in het onderwijs van de basisschool tot en met de universiteit.
De vijf principes leiden tot een algemeen advies, zowel bij het herschrijven van een tekst als bij het produceren van een nieuwe tekst: ‘Ga niet met elkaar in discussie over woorden en zinnen, maar over de keuzes die daaraan vooraf gaan’.
Dit boek is als gedrukt boek en als e-book te bestellen via de webshop op www.tekststrategie.nl. Het e-book bevat links naar video’s, extra schrijftips en blogs. Een e-learning en examen zijn beschikbaar als aanvullend studiemateriaal.
De auteur, Marian Stoppelenburg, is te vinden op LinkedIN. Zij is actief als trainer tekststrategie en sociaal ondernemer. Haar visie op communicatie is, dat ieders boodschap aandacht verdient. De missie van haar bedrijf Consonante Communicatie is daarom tekststrategie voor iedereen beschikbaar te maken in de vorm van de gratis tool TVF, het tekstvoorbereidingsformulier.

Beschrijving

Tekststrategie leidt in drie denkstappen via sterke teksten naar blije lezers.
De kern van de methode is ‘eerst keuzes vastleggen, daarna pas schrijven’.
De methode voor tekststrategie, ‘Drie denkstappen naar sterke teksten’ is gebaseerd op vijf principes. Deze principes komen uitvoerig aan bod in dit boek.
De methode is geschikt voor professionals in elke branche en voor leerlingen en studenten in het onderwijs van de basisschool tot en met de universiteit.
De vijf principes leiden tot een algemeen advies, zowel bij het herschrijven van een tekst als bij het produceren van een nieuwe tekst: ‘Ga niet met elkaar in discussie over woorden en zinnen, maar over de keuzes die daaraan vooraf gaan’.
Dit boek is als gedrukt boek en als e-book te bestellen via de webshop op www.tekststrategie.nl. Het e-book bevat links naar video’s, extra schrijftips en blogs. Een e-learning en examen zijn beschikbaar als aanvullend studiemateriaal.
De auteur, Marian Stoppelenburg, is te vinden op LinkedIN. Zij is actief als trainer tekststrategie en sociaal ondernemer. Haar visie op communicatie is, dat ieders boodschap aandacht verdient. De missie van haar bedrijf Consonante Communicatie is daarom tekststrategie voor iedereen beschikbaar te maken in de vorm van de gratis tool TVF, het tekstvoorbereidingsformulier.

Slogan/Promotie

Tekststrategie resulteert na zorgvuldige keuzes tijdens de tekstvoorbereiding in de productie van sterke, effectieve teksten, waar de lezer blij van wordt en waarmee de zender zijn doelen realiseert en geld en tijd bespaart.

Details

EAN :9789491710186
Auteur: 
Uitgever :Inform-IT B.V.
Publicatie datum :  27-03-2020
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :247 mm
Breedte :176 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :657 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :180