Schrijf ze onder tafel!


Nederlands | 30-06-2021 | 414 pages

9789463934664

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 33,00

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar




Tekst achterflap

Dit boek wil je niet leren schrijven. Dat kan je al. Dit boek wil je wél de technieken aanreiken om met de juiste set van woorden je lezer in beweging te brengen. In actie. Maar da’s niet evident. Want ook al lezen we veel meer dan vroeger, we lezen ook veel oppervlakkiger. Vluchtiger. Je lezer kijkt en klikt zo weg als hij niet meteen een meerwaarde ziet om verder te lezen. What’s in it for him? Net daarom is copywriting de overtreffende trap van schrijven. Het is dansen op dunne lijnen van bondig, concreet en eenvoud. En tegelijk de lezer, het merk en de deadline recht in de ogen kijken.

Maak kennis met de basics van copywriting toegelicht met voorbeelden, onderzoek en oefeningen. Vertaald naar digital copy: SEO, SEA, UX, conversion copy en social copy. Maar ook storytelling en campagnecopy over baselines en headlines worden stap voor stap toegelicht. En leer zelf om de tone of voice in kaart te brengen. Een ding is zeker: na dit boek schrijf je wervelende teksten boordevol dialoogkracht die je lezer triggeren tot actie. En vooral: je krijgt goesting om te schrijven.

Details

EAN :9789463934664
Auteur: 
Uitgever :Borgerhoff & Lamberigts
Publicatiedatum :  30-06-2021
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :239 mm
Breedte :193 mm
Dikte :27 mm
Gewicht :927 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :414