Reframe


Nederlands | 10-07-2020 | 198 pages

9789461263841

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 24,50

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar




Tekst achterflap

Een bedrijf met ambitie heeft oog voor zijn klanten. Maar weet je nog wat je klanten willen? Heb je daar nog grip op? En weet je wat je hen te bieden hebt? Nee? Dan is het tijd voor een reframe.

Bedrijven en hun klanten verliezen elkaar na verloop van tijd uit het oog. In een beginnend bedrijf zijn de lijnen kort, maar naarmate je groeit, verschuift de focus van buiten naar binnen. De werkelijkheid van je klant en die van je bedrijf gaan dan uiteenlopen. Controle en cijfers nemen het over van flexibiliteit en wendbaarheid.

Met een reframe kom je erachter wat je medewerkers en je klanten waarnemen, wat hen drijft om juist met jou zaken te doen en voor jou te werken. Als je weet wat hen boeit kun je het gedrag stimuleren dat de klantbelofte waarmaakt.

Maak een nieuwe start en investeer in de relatie met je klanten met de unieke methode in dit boek. Met een reframe zie je alle kansen en bedreigingen en krijg je weer zicht op de weg naar boven.

Marketingexpert en storyteller Marieke Hendrix is gespecialiseerd in perceptiemanagement. Met haar verbeeldingskracht helpt ze bedrijven om hun waarde voor de samenleving te ontdekken en daar betekenis aan te geven. Waar wil jij voor in beeld komen?

Details

EAN :9789461263841
Auteur: 
Uitgever :Haystack Uitgeverij
Publicatiedatum :  10-07-2020
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :215 mm
Breedte :135 mm
Dikte :29 mm
Gewicht :291 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :198