Humanizing strategy

Geert Vercaeren


Engels | 04-02-2021 | 287 pagina's

9789401474993

Hardback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

Strategie-uitvoering is complex. Drie van de vier organisaties slagen er niet in hun strategieën uit te voeren, ondanks adviesbureaus, een karrevracht literatuur over het onderwerp en alle beschikbare best practices. Maar waarom precies mislukken de meeste strategieën?

Op basis van toonaangevend onderzoek, echte verhalen, praktijkvoorbeelden en praktische tools neemt de auteur je mee in de wereld van waarden, overtuigingen, emoties en vaak verborgen onderliggende motivatiekrachten die individueel en collectief gedrag in organisaties beïnvloeden. Hij laat zien hoe bewust en effectief omgaan met deze menselijke dynamiek, vaak verwaarloosd in het strategische proces, een grote invloed heeft op de prestaties van je organisatie en de succesvolle realisatie van je strategie. Als je er serieus over nadenkt om van je strategie een succes te maken, de drang hebt om te blijven vragen 'waarom' en de moed hebt om een minder conventionele benadering te volgen, zal dit boek je inspireren.

Beschrijving

Strategie-uitvoering is complex. Drie van de vier organisaties slagen er niet in hun strategieën uit te voeren, ondanks adviesbureaus, een karrevracht literatuur over het onderwerp en alle beschikbare best practices. Maar waarom precies mislukken de meeste strategieën?

Op basis van toonaangevend onderzoek, echte verhalen, praktijkvoorbeelden en praktische tools neemt de auteur je mee in de wereld van waarden, overtuigingen, emoties en vaak verborgen onderliggende motivatiekrachten die individueel en collectief gedrag in organisaties beïnvloeden. Hij laat zien hoe bewust en effectief omgaan met deze menselijke dynamiek, vaak verwaarloosd in het strategische proces, een grote invloed heeft op de prestaties van je organisatie en de succesvolle realisatie van je strategie. Als je er serieus over nadenkt om van je strategie een succes te maken, de drang hebt om te blijven vragen 'waarom' en de moed hebt om een minder conventionele benadering te volgen, zal dit boek je inspireren.

Slogan/Promotie

Unique perspective that emphasises values, beliefs and emotions

Details

EAN :9789401474993
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  04-02-2021
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Engels
Hoogte :250 mm
Breedte :180 mm
Dikte :27 mm
Gewicht :779 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :287