We love events

Peter Decuypere


Nederlands | 19-10-2020 | 382 pagina's

9789401473941

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 39,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk, geactualiseerd in de zomer van 2020, was corona niet alleen the talk of the town maar zelfs the talk of the world, en zeker ook the talk of the events world.

Moeilijke tijden brengen gelukkig ook creatieve ideeën. Awakenings, WOO HAH!, Tomorrowland, Max Verstappen, Andrea Bocelli, Nick Cave, Lady Gaga, Travis Scott en zelfs Donald Trump tonen ons de virtuele weg. De ene al succesvoller en straffer dan de andere, maar zeker allemaal inspirerend voor elke eventmanager en eventmarketeer.

Naast het toegevoegde deel dat specifiek gaat over events in tijden van corona, toon ik in dit boek hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit mijn ervaring en aan de hand van onderbouwde marketinginzichten breng ik gevatte analyses van I Love Techno, League of Legends, Tomorrowland, Couleur Café, Music for Life en talrijke andere herkenbare cases.

Beschrijving

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk, geactualiseerd in de zomer van 2020, was corona niet alleen the talk of the town maar zelfs the talk of the world, en zeker ook the talk of the events world.

Moeilijke tijden brengen gelukkig ook creatieve ideeën. Awakenings, WOO HAH!, Tomorrowland, Max Verstappen, Andrea Bocelli, Nick Cave, Lady Gaga, Travis Scott en zelfs Donald Trump tonen ons de virtuele weg. De ene al succesvoller en straffer dan de andere, maar zeker allemaal inspirerend voor elke eventmanager en eventmarketeer.

Naast het toegevoegde deel dat specifiek gaat over events in tijden van corona, toon ik in dit boek hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit mijn ervaring en aan de hand van onderbouwde marketinginzichten breng ik gevatte analyses van I Love Techno, League of Legends, Tomorrowland, Couleur Café, Music for Life en talrijke andere herkenbare cases.

Slogan/Promotie

We love events, zelfs in tijden van Corona!

Details

EAN :9789401473941
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  19-10-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :244 mm
Breedte :175 mm
Dikte :28 mm
Gewicht :806 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :382