SOCIALE MEDIA EN JOURNALISTIEK (POD)
...
Nederlands | 25-08-2020 | 224 pagina's
9789401473866
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 25,99
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.
Sociale media en journalistiek focust op de bekendste sociale media als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube, maar ook minder bekende platformen als Foursquare en CouchSurfing komen aan bod. Je ontdekt hoe sociale media een mooie aanvulling bieden op de traditionele tools om nieuws te researchen en te verspreiden, en om in dialoog te treden met het publiek.
Beschrijving
Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.
Sociale media en journalistiek focust op de bekendste sociale media als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube, maar ook minder bekende platformen als Foursquare en CouchSurfing komen aan bod. Je ontdekt hoe sociale media een mooie aanvulling bieden op de traditionele tools om nieuws te researchen en te verspreiden, en om in dialoog te treden met het publiek.
Details
| EAN : | 9789401473866 |
| Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
| Publicatie datum : | 25-08-2020 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) |
| Aantal pagina's : | 224 |