SOCIALE MEDIA EN JOURNALISTIEK (POD)

...


Nederlands | 25-08-2020 | 224 pagina's

9789401473866

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 25,99

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.

Sociale media en journalistiek focust op de bekendste sociale media als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube, maar ook minder bekende platformen als Foursquare en CouchSurfing komen aan bod. Je ontdekt hoe sociale media een mooie aanvulling bieden op de traditionele tools om nieuws te researchen en te verspreiden, en om in dialoog te treden met het publiek.

Beschrijving

Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.

Sociale media en journalistiek focust op de bekendste sociale media als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube, maar ook minder bekende platformen als Foursquare en CouchSurfing komen aan bod. Je ontdekt hoe sociale media een mooie aanvulling bieden op de traditionele tools om nieuws te researchen en te verspreiden, en om in dialoog te treden met het publiek.

Details

EAN :9789401473866
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatie datum :  25-08-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :224