Brand change
Thierry Cattoir
Nederlands | 29-06-2020 | 304 pagina's
9789401466899
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 29,99
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.
Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.
Beschrijving
Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.
Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.
Slogan/Promotie
Hoe zorg je ervoor dat merkverandering ook merkverbetering betekent?
Details
| EAN : | 9789401466899 |
| Uitgever : | Uitgeverij Lannoo |
| Publicatie datum : | 29-06-2020 |
| Uitvoering : | Hardback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Hoogte : | 245 mm |
| Breedte : | 175 mm |
| Dikte : | 30 mm |
| Gewicht : | 929 gr |
| Status : | Bestelbaar |
| Aantal pagina's : | 304 |