Geen paniek!
Maureen Veurman
Nederlands | 01-10-2024 | 160 pagina's
9789083471600
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 24,95
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Korte beschrijving/Annotatie
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt. Opdat je na een ongeluk of schandaal nog door kan met je bedrijf.
Tekst achterflap
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.
Veurman, eigenaar van UP Crisiscommunicatie & Media, komt niet alleen in actie als het kalf verdronken is, ze doet ook aan preventie. De ene keer adviseert ze een CEO om een werknemer niet 'op staande voet te ontslaan' (maar met fluwelen handschoen richting uitgang te begeleiden), de andere keer legt ze uit hoe je een klacht het beste afhandelt. Van datalek tot #MeToo. Welke acties er ondernomen moeten worden en welke woorden je in die situaties gebruikt: in dit boek krijg je het complete advies.
Geen paniek! - Eerste hulp bij crisiscommunicatie is een must-read voor iedereen die het juiste wil doen in noodsituaties.
Beschrijving
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.
Veurman, eigenaar van UP Crisiscommunicatie & Media, komt niet alleen in actie als het kalf verdronken is, ze doet ook aan preventie. De ene keer adviseert ze een CEO om een werknemer niet 'op staande voet te ontslaan' (maar met fluwelen handschoen richting uitgang te begeleiden), de andere keer legt ze uit hoe je een klacht het beste afhandelt. Van datalek tot #MeToo. Welke acties er ondernomen moeten worden en welke woorden je in die situaties gebruikt: in dit boek krijg je het complete advies.
Geen paniek! - Eerste hulp bij crisiscommunicatie is een must-read voor iedereen die het juiste wil doen in noodsituaties.
Slogan/Promotie
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt. Van datalek tot #MeToo en van epidemie tot natuurramp. Veurman laat zien hoe je er weer bovenop komt. Als je reputatie op het spel staat, biedt dit boek perspectief.
Details
EAN : | 9789083471600 |
Uitgever : | Pumbo.nl |
Publicatie datum : | 01-10-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 200 mm |
Breedte : | 126 mm |
Dikte : | 16 mm |
Gewicht : | 220 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 160 |
Keywords : | arbeidsongeval;boze klanten;communicatie;crisis;crisiscommunicatie;damage control;datalek;integriteitscrisis;metoo;natuurramp;ongelukken;ongevallen;opspraak;reputatie;reputatiecrisis;schandaal;voedselvergiftiging;voorlichting;woordvoering |