Managers the day after tomorrow

Rik Vera


Nederlands | 25-05-2018 | 157 pagina's

9789082542288

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?
WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?
HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?

Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven.

Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.

Beschrijving

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?
WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?
HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?

Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven.

Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.

Slogan/Promotie

Visionaire en realistische blik op het managen van morgen

Details

EAN :9789082542288
Auteur: 
Uitgever :LannooCampus - Van Duuren media
Publicatie datum :  25-05-2018
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :248 mm
Breedte :180 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :374 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :157