Social selling met LinkedIn

Patrick Petersen


Nederlands | 15-01-2021 | 128 pagina's

9789082298147

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 17,95

 Voorraad in de winkel

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Korte beschrijving/Annotatie

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet voor werkende leadgeneratie!

Tekst achterflap

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties.

Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort. De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet
in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht. De bijlagen
op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix.

Auteur, ondernemer, crossmediaal marketeer, spreker, blogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is onder zijn @Onlinemarketeer al jaren een bekende op de sociale media en schreef al meerdere bestsellers op gebied van social media marketing.

Beschrijving

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties.

Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort. De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet
in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht. De bijlagen
op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix.

Auteur, ondernemer, crossmediaal marketeer, spreker, blogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is onder zijn @Onlinemarketeer al jaren een bekende op de sociale media en schreef al meerdere bestsellers op gebied van social media marketing.

Slogan/Promotie

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties.

Kenmerk

met gratis digibord online

Details

EAN :9789082298147
Auteur: 
Uitgever :A Class Books
Publicatie datum :  15-01-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :148 mm
Dikte :7 mm
Gewicht :245 gr
Status :Niet bestelbaar
Aantal pagina's :128
Keywords :  linkedin;online marketing;conversie;e-commerce;linkedin marketing;online;online sales;sales;social media marketing linkedin marketing;social selling;social selling social media marketing