Nima Marketingfacts Jaarboek 2025

...


Nederlands | 17-12-2024 | 452 pagina's

9789078972242

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 35,00

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Korte beschrijving/Annotatie

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten.

Tekst achterflap

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten.Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing.Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten.---‘Simpelweg de feiten kennen helpt je als marketeer om de juiste beslissingen te nemen, zeker in markten die steeds complexer worden. Daarom is het Marketingfacts Jaarboek een ‘vaste waarde’ in mijn dagelijkse werk.’Dorkas Koenen, CMO Rabobank‘Als je als marketeer niet weet wat er speelt, kun je het spel niet spelen. Goede marketing gaat niet om gokken, maar om weten en ruiken. Het Marketingfacts Jaarboek is daarom een must voor elke serieuze marketeer.’Marc van Eck, Chief Growth Officer TBWA & independent boardroom consultant‘Snel op de hoogte van de marketingactualiteiten, dit Marketingfacts Jaarboek helpt je ook bij de toepassing ervan.’Yvonne Nassar, Algemeen Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen

Beschrijving

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten.Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing.Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten.---‘Simpelweg de feiten kennen helpt je als marketeer om de juiste beslissingen te nemen, zeker in markten die steeds complexer worden. Daarom is het Marketingfacts Jaarboek een ‘vaste waarde’ in mijn dagelijkse werk.’Dorkas Koenen, CMO Rabobank‘Als je als marketeer niet weet wat er speelt, kun je het spel niet spelen. Goede marketing gaat niet om gokken, maar om weten en ruiken. Het Marketingfacts Jaarboek is daarom een must voor elke serieuze marketeer.’Marc van Eck, Chief Growth Officer TBWA & independent boardroom consultant‘Snel op de hoogte van de marketingactualiteiten, dit Marketingfacts Jaarboek helpt je ook bij de toepassing ervan.’Yvonne Nassar, Algemeen Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen

Details

EAN :9789078972242
Auteur: 
Uitgever :Marketingfacts BV
Publicatie datum :  17-12-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :239 mm
Breedte :168 mm
Dikte :26 mm
Gewicht :752 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :452
Keywords :  customer experience;marketingstrategie