De kleine ITIL 2011

Louk Peters-Paul Wu-Maarten Bordewijk-Jeroen Moolhuijsen-Eppo Luppes


Nederlands | 07-04-2016 | 328 pagina's

9789058754509

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 46,95

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik

In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.

In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set
van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd
op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Transition
* Service Operation
* Continuous Service Improvement

Louk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in
het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.

Beschrijving

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik

In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.

In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set
van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd
op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Transition
* Service Operation
* Continuous Service Improvement

Louk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in
het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.

Details

EAN :9789058754509
Auteur: 
Uitgever :Boom uitgevers Amsterdam
Publicatie datum :  07-04-2016
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :211 mm
Breedte :136 mm
Dikte :22 mm
Gewicht :430 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :328