De kracht van storytelling

Carmine Gallo


Nederlands | 20-05-2020 | 336 pagina's

9789047009160

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 22,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Korte beschrijving/Annotatie

Storytelling zet verandering in gang, en is een onmisbare vaardigheid in een tijd waarin verandering de norm is. Lees hoe je overtuigende en inspirerende verhalen vertelt die ook jou zullen helpen je doel te bereiken.

Tekst achterflap

Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal. The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. Carmine Gallo onthult in zijn boek de magische ingrediënten die ervoor zorgen dat je verhaal onweerstaanbaar wordt en anderen inspireert of overtuigt. Of je nu iets gaat verkopen, een volle zaal wilt boeien of een team moet motiveren; met een goed verhaal maak je het verschil.


Gallo sprak vijftig succesvolle storytellers - onder wie Richard Branson, Warren Buffett, Elon Musk en Sheryl Sandberg en de genieën achter iconische merken als Starbucks en Pixar - en deelt hun waardevolle inzichten en adviezen.


Ons brein is gebouwd voor verhalen en daarom las Gallo talloze onderzoeken om te achterhalen wat de wetenschap ons leert over het creëren van een krachtige boodschap. Storytelling zet verandering in gang en is daarmee een onmisbare vaardigheid in een tijd waarin verandering het nieuwe normaal is.

Beschrijving

Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal. The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. Carmine Gallo onthult in zijn boek de magische ingrediënten die ervoor zorgen dat je verhaal onweerstaanbaar wordt en anderen inspireert of overtuigt. Of je nu iets gaat verkopen, een volle zaal wilt boeien of een team moet motiveren; met een goed verhaal maak je het verschil.


Gallo sprak vijftig succesvolle storytellers - onder wie Richard Branson, Warren Buffett, Elon Musk en Sheryl Sandberg en de genieën achter iconische merken als Starbucks en Pixar - en deelt hun waardevolle inzichten en adviezen.


Ons brein is gebouwd voor verhalen en daarom las Gallo talloze onderzoeken om te achterhalen wat de wetenschap ons leert over het creëren van een krachtige boodschap. Storytelling zet verandering in gang en is daarmee een onmisbare vaardigheid in een tijd waarin verandering het nieuwe normaal is.

Details

EAN :9789047009160
Auteur: 
Uitgever :Atlas-Contact
Publicatie datum :  20-05-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :212 mm
Breedte :137 mm
Dikte :28 mm
Gewicht :400 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :336
Keywords :  marketingcommunicatie;managers;bedrijfscommunicatie;storytelling