Google marketing

Mark Jansen


Nederlands | 31-08-2011 | 176 pagina's

9789043022668

Hardback


€ 19,95

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

Het aantal webwinkels en de consumentaankopen op internet stijgen explosief en steeds meer bedrijven proberen meer omzet te halen via internet. Hoe kun je nog opvallen tussen miljoenen websites? Het lanceren van een website alleen is zeker niet voldoende. U moet ervoor zorgen dat uw website snel wordt gevonden door bezoekers en klanten.

Gelukkig hebt u het heft in eigen hand. De meeste internetbezoekers beginnen hun zoektocht in Google. U kunt er zelf voor zorgen dat uw website snel wordt gevonden en hoog eindigt in de lijst van zoek resultaten. Daardoor trekt u veel meer geïnteresseerde bezoekers naar uw website en haalt u gegarandeerd meer omzet en rendement uit uw website.

Dit boek legt duidelijk uit hoe Google werkt en wat u zelf kunt doen om sneller gevonden te worden. Er wordt onderscheid gemaakt tussen het optimaliseren van de website om hoger te eindigen in de lijst van zoekresultaten (zoekmachineoptimalisatie of SEO) en betaalbare marketingmogelijkheden als Google AdWords (zoekmachinemarketing of SEM). Er is gekozen voor een praktische aanpak met veel aansprekende voorbeelden en nuttige tips. Daarmee is dit boek onmisbaar voor iedereen die wil dat zijn of haar website snel gevonden wordt op internet en de concurrentie te slim af wil zijn.

Dit boek is een geactualiseerde en aangevulde editie van het boek Zoekmachinemarketing dat in 2008 bij Pearson verscheen.

Beschrijving

Het aantal webwinkels en de consumentaankopen op internet stijgen explosief en steeds meer bedrijven proberen meer omzet te halen via internet. Hoe kun je nog opvallen tussen miljoenen websites? Het lanceren van een website alleen is zeker niet voldoende. U moet ervoor zorgen dat uw website snel wordt gevonden door bezoekers en klanten.

Gelukkig hebt u het heft in eigen hand. De meeste internetbezoekers beginnen hun zoektocht in Google. U kunt er zelf voor zorgen dat uw website snel wordt gevonden en hoog eindigt in de lijst van zoek resultaten. Daardoor trekt u veel meer geïnteresseerde bezoekers naar uw website en haalt u gegarandeerd meer omzet en rendement uit uw website.

Dit boek legt duidelijk uit hoe Google werkt en wat u zelf kunt doen om sneller gevonden te worden. Er wordt onderscheid gemaakt tussen het optimaliseren van de website om hoger te eindigen in de lijst van zoekresultaten (zoekmachineoptimalisatie of SEO) en betaalbare marketingmogelijkheden als Google AdWords (zoekmachinemarketing of SEM). Er is gekozen voor een praktische aanpak met veel aansprekende voorbeelden en nuttige tips. Daarmee is dit boek onmisbaar voor iedereen die wil dat zijn of haar website snel gevonden wordt op internet en de concurrentie te slim af wil zijn.

Dit boek is een geactualiseerde en aangevulde editie van het boek Zoekmachinemarketing dat in 2008 bij Pearson verscheen.

Details

EAN :9789043022668
Auteur: 
Uitgever :Pearson Benelux
Publicatie datum :  31-08-2011
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :236 mm
Breedte :156 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :385 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :176