Communicatiekaart van Nederland

Piet Bakker-Otto Scholten


Nederlands | 09-04-2019 | 304 pagina's

9789024425884

Paperback / softback


€ 60,50

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

COMMUNICATIEKAART VAN NEDERLAND
(TIENDE DRUK)
OVERZICHT VAN MEDIA EN COMMUNICATIE
Piet Bakker, Otto Scholten
april 2019 | ISBN 9789024425884 | 256 blz. | € 42,50

Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en
wat zijn de te verwachten ontwikkelingen? Het eerste deel gaat in op (online) kranten, tijdschriften
en boeken. Het tweede deel bespreekt de ontwikkelingen van audiovisuele media, zoals televisie, film en internet. Het derde deel beschrijft de belangrijkste werkvelden die met
media te maken hebben: journalistiek, (online)marketing, voorlichting, PR en Communicatie.

Uniek aan dit boek
• multimedialiteit: schakelen tussen nieuwe en
traditionelere media;
• meer focus op media en de profilering op platformen;
• het meest complete media-overzicht;
• sluit aan bij de nieuwste ontwikkelingen;
• overzichtelijk en helder vormgegeven.

Beschrijving

COMMUNICATIEKAART VAN NEDERLAND
(TIENDE DRUK)
OVERZICHT VAN MEDIA EN COMMUNICATIE
Piet Bakker, Otto Scholten
april 2019 | ISBN 9789024425884 | 256 blz. | € 42,50

Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en
wat zijn de te verwachten ontwikkelingen? Het eerste deel gaat in op (online) kranten, tijdschriften
en boeken. Het tweede deel bespreekt de ontwikkelingen van audiovisuele media, zoals televisie, film en internet. Het derde deel beschrijft de belangrijkste werkvelden die met
media te maken hebben: journalistiek, (online)marketing, voorlichting, PR en Communicatie.

Uniek aan dit boek
• multimedialiteit: schakelen tussen nieuwe en
traditionelere media;
• meer focus op media en de profilering op platformen;
• het meest complete media-overzicht;
• sluit aan bij de nieuwste ontwikkelingen;
• overzichtelijk en helder vormgegeven.

Details

EAN :9789024425884
Auteur: 
Uitgever :Boom uitgevers Amsterdam
Publicatie datum :  09-04-2019
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :171 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :481 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :304