De grappigste taalfoutjes uit de klas

Mark van der Werf


Nederlands | 03-11-2021 | 160 pagina's

9789021682617

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 14,99

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Korte beschrijving/Annotatie

Het perfecte cadeau voor elke ouder met schoolgaande kinderen en elke leraar in het (basis)onderwijs!

Tekst achterflap

Lieve mama, ik vint dat je lekker kookt alleen ik lust het niet.
Weinig dingen zijn grappiger dan de genadeloze eerlijkheid van kinderen. En zij zijn niet alleen eerlijk, maar vaak ook heel vindingrijk. Want zeg nou zelf: 'bakjurk' is toch een prima alternatief voor 'schort'?

Voor dit boek verzamelde Mark van der Werf de grappigste ‘foutjes’ die leerlingen maakten op briefjes, in schriften en in werkboeken. Een heerlijke collectie kinderlogica die iedereen een grote glimlach zal bezorgen!

'Meester Mark zorgt voor minimaal een glimlach en soms zelfs een harde lach, bij het lezen van de geweldige vondsten uit het brein van een kind.' - Chantal Janzen

Beschrijving

Lieve mama, ik vint dat je lekker kookt alleen ik lust het niet.
Weinig dingen zijn grappiger dan de genadeloze eerlijkheid van kinderen. En zij zijn niet alleen eerlijk, maar vaak ook heel vindingrijk. Want zeg nou zelf: 'bakjurk' is toch een prima alternatief voor 'schort'?

Voor dit boek verzamelde Mark van der Werf de grappigste ‘foutjes’ die leerlingen maakten op briefjes, in schriften en in werkboeken. Een heerlijke collectie kinderlogica die iedereen een grote glimlach zal bezorgen!

'Meester Mark zorgt voor minimaal een glimlach en soms zelfs een harde lach, bij het lezen van de geweldige vondsten uit het brein van een kind.' - Chantal Janzen

Details

EAN :9789021682617
Auteur: 
Uitgever :WPG Kindermedia
Publicatie datum :  03-11-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :145 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :310 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :160
Reeks :  Meester Mark
Keywords :  nederlandse taal;taalgebruik;schrijven;basisonderwijs;kindertaal