Communicatie dossier 32: Digitaal communiceren
Marten Waardenburg
Nederlands | 01-11-2010 | 154 pagina's
9789013080711
Paperback / softback
€ 41,50
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
In de afgelopen decennia zijn de maatschappij en het communicatielandschap enorm veranderd. Met name door de komst van internet en andere digitale media. Daarmee is ook het werk van de communicatieprofessional veranderd. Hij heeft te maken met een (ver-)andere(nde) consument, andere media en communicatiekanalen en moet zich andere kennis en vaardigheden eigen maken.
Digitaal communiceren beschrijft in het eerste deel wat er de afgelopen jaren veranderd is op het gebied van de media en kanalen en de factoren in het communicatieveld. Waar vroeger sprake was van zenders en ontvangers, die zich keurig aan hun rolverdeling hielden, is er nu sprake van informatieleveranciers en informatieconsumenten, waarbij de laatsten het steeds meer voor het zeggen krijgen.
Het tweede deel is gewijd aan de gevolgen van al deze veranderingen voor het communicatievak en de communicatieprofessional die zijn weg moet vinden in de wereld van de digitale communicatie.
Beschrijving
In de afgelopen decennia zijn de maatschappij en het communicatielandschap enorm veranderd. Met name door de komst van internet en andere digitale media. Daarmee is ook het werk van de communicatieprofessional veranderd. Hij heeft te maken met een (ver-)andere(nde) consument, andere media en communicatiekanalen en moet zich andere kennis en vaardigheden eigen maken.
Digitaal communiceren beschrijft in het eerste deel wat er de afgelopen jaren veranderd is op het gebied van de media en kanalen en de factoren in het communicatieveld. Waar vroeger sprake was van zenders en ontvangers, die zich keurig aan hun rolverdeling hielden, is er nu sprake van informatieleveranciers en informatieconsumenten, waarbij de laatsten het steeds meer voor het zeggen krijgen.
Het tweede deel is gewijd aan de gevolgen van al deze veranderingen voor het communicatievak en de communicatieprofessional die zijn weg moet vinden in de wereld van de digitale communicatie.
Details
| EAN : | 9789013080711 |
| Uitgever : | Adformatie Groep |
| Publicatie datum : | 01-11-2010 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Hoogte : | 244 mm |
| Breedte : | 162 mm |
| Dikte : | 12 mm |
| Gewicht : | 260 gr |
| Status : | Bestelbaar |
| Aantal pagina's : | 154 |
| Reeks : | Communicatie dossier |