Vast Boek Marktonderzoek
...
Nederlands | 19-05-2021 | 486 pagina's
9789001891244
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 85,95
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus:
Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Beschrijving
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus:
Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Details
EAN : | 9789001891244 |
Uitgever : | Noordhoff Uitgevers |
Publicatie datum : | 19-05-2021 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 248 mm |
Breedte : | 178 mm |
Dikte : | 22 mm |
Gewicht : | 853 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 486 |
Reeks : | Noordhoff |
Keywords : | wn hoger onderwijs;marketing onderzoek |