Vast Boek Zakelijke communicatie voor professionals

...


Nederlands | 10-08-2012 | 448 pagina's

9789001813208

Paperback / softback


€ 114,95

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

Het succes van professionals in organisaties hangt voor een belangrijk deel af van hun communicatie. Om goed te communiceren zijn kennis en vaardigheden nodig uit veel verschillende vakgebieden, zoals de (sociale) psychologie, de organisatiekunde, en de taal- en tekstwetenschappen.


Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.

Daarbij worden de toepasbare theorie en de relevante communicatie-, organisatie- en managementmodellen op een compacte manier gepresenteerd. De zakelijk-organisatorische context krijgt veel aandacht en natuurlijk komen zowel traditionele als nieuwe media aan de orde.


Zakelijke communicatie voor professionals biedt veel concrete tips, bruikbare modellen, voorbeelden uit de praktijk en nuttige do's & don'ts. Zowel in het boek als op de bijbehorende website worden praktische oefeningen aangeboden. Elk hoofdstuk bevat bovendien modellen voor zelfreflectie en (zelf)evaluatie. Deze unieke aanpak maakt Zakelijke communicatie voor professionals tot een handboek voor professionals en een studieboek voor het hoger onderwijs in één. Het biedt alles wat de huidige student nodig heeft om straks effectief te zijn in zakelijke communicatie.

Op de bijbehorende website www.zakelijkecommunicatievoorprofessionals.noordhoff.nl staat aanvullend studiemateriaal.

Zakelijke communicatie voor professionals is de opvolger van Zakelijke Communicatie 1 en 2

Beschrijving

Het succes van professionals in organisaties hangt voor een belangrijk deel af van hun communicatie. Om goed te communiceren zijn kennis en vaardigheden nodig uit veel verschillende vakgebieden, zoals de (sociale) psychologie, de organisatiekunde, en de taal- en tekstwetenschappen.


Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.

Daarbij worden de toepasbare theorie en de relevante communicatie-, organisatie- en managementmodellen op een compacte manier gepresenteerd. De zakelijk-organisatorische context krijgt veel aandacht en natuurlijk komen zowel traditionele als nieuwe media aan de orde.


Zakelijke communicatie voor professionals biedt veel concrete tips, bruikbare modellen, voorbeelden uit de praktijk en nuttige do's & don'ts. Zowel in het boek als op de bijbehorende website worden praktische oefeningen aangeboden. Elk hoofdstuk bevat bovendien modellen voor zelfreflectie en (zelf)evaluatie. Deze unieke aanpak maakt Zakelijke communicatie voor professionals tot een handboek voor professionals en een studieboek voor het hoger onderwijs in één. Het biedt alles wat de huidige student nodig heeft om straks effectief te zijn in zakelijke communicatie.

Op de bijbehorende website www.zakelijkecommunicatievoorprofessionals.noordhoff.nl staat aanvullend studiemateriaal.

Zakelijke communicatie voor professionals is de opvolger van Zakelijke Communicatie 1 en 2

Details

EAN :9789001813208
Auteur: 
Uitgever :Noordhoff Uitgevers
Publicatie datum :  10-08-2012
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :243 mm
Breedte :192 mm
Dikte :29 mm
Gewicht :1481 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :448
Reeks :  Noordhoff
Keywords :  wn hoger onderwijs;communicatie