Gewenst gedrag en sanctiebeleid op school (tweede herwerkte editie)
Monique D'Aes
Nederlands | 01-10-2025 |
9782509034694
Paperback / softback
€ 29,00
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 01/10/2025
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
Aan de hand van talrijke voorbeelden uit haar lange praktijk als nascholer licht de auteur stapsgewijs toe hoe jouw school het 4 lademodel op school kan introduceren en implementeren om gedifferentieerd (en rechtvaardig) op te treden bij overtredingen, zonder arbitrair te zijn.
Sinds het verschijnen van de eerste editie is het 4 lademodel al door veel scholen toegepast. Dat heeft geleid tot nieuwe inzichten. De auteur heeft ze verwerkt in deze tweede druk.
Er is vooral gesleuteld aan de terminologie. Onder meer de termen ‘ernstig’, ‘niet ernstig’, ‘incidenteel en ‘frequent’ zijn gewijzigd. Nieuw is ook dat scholen via het boek zelf een poster kunnen maken om in de lokalen en de gemeenschappelijke ruimtes op te hangen.
Beschrijving
Aan de hand van talrijke voorbeelden uit haar lange praktijk als nascholer licht de auteur stapsgewijs toe hoe jouw school het 4 lademodel op school kan introduceren en implementeren om gedifferentieerd (en rechtvaardig) op te treden bij overtredingen, zonder arbitrair te zijn.
Sinds het verschijnen van de eerste editie is het 4 lademodel al door veel scholen toegepast. Dat heeft geleid tot nieuwe inzichten. De auteur heeft ze verwerkt in deze tweede druk.
Er is vooral gesleuteld aan de terminologie. Onder meer de termen ‘ernstig’, ‘niet ernstig’, ‘incidenteel en ‘frequent’ zijn gewijzigd. Nieuw is ook dat scholen via het boek zelf een poster kunnen maken om in de lokalen en de gemeenschappelijke ruimtes op te hangen.
Details
EAN : | 9782509034694 |
Uitgever : | Borgerhoff & Lamberigts |
Publicatie datum : | 01-10-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 213 mm |
Breedte : | 212 mm |
Dikte : | 9 mm |
Gewicht : | 266 gr |
Status : | Nog niet beschikbaar |