Visuele identiteit in 10 stappen
Christophe Ruys
Nederlands | 01-10-2025 |
9782509026880
Paperback / softback
€ 45,00
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 01/10/2025
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
Straalt u uit wat u vandaag bent en morgen wilt zijn? Sluit de manier waarop uw onderneming, uw merk, uw dienst of uw product in beeld wordt gebracht aan bij uw eigen DNA en dat van uw doelgroep? Dit boek biedt een 'tips & tricks'-benadering rond deze vraagstelling. Het boek kan gebruikt worden door wie zelf aan de slag wil gaan met 'visuele identiteit', eigen ideeën en inzichten wil aftoetsen aan een aantal basisprincipes, inspiratie zoekt voor het briefen van de eigen teams of genuanceerder wil zijn in de communicatie met anderen. Een doeltreffende visuele identiteit wordt een basisvoorwaarde om de visuele evolutie en revolutie die onze samenleving kenmerkt te doorstaan! Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.
Beschrijving
Straalt u uit wat u vandaag bent en morgen wilt zijn? Sluit de manier waarop uw onderneming, uw merk, uw dienst of uw product in beeld wordt gebracht aan bij uw eigen DNA en dat van uw doelgroep? Dit boek biedt een 'tips & tricks'-benadering rond deze vraagstelling. Het boek kan gebruikt worden door wie zelf aan de slag wil gaan met 'visuele identiteit', eigen ideeën en inzichten wil aftoetsen aan een aantal basisprincipes, inspiratie zoekt voor het briefen van de eigen teams of genuanceerder wil zijn in de communicatie met anderen. Een doeltreffende visuele identiteit wordt een basisvoorwaarde om de visuele evolutie en revolutie die onze samenleving kenmerkt te doorstaan! Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.
Details
EAN : | 9782509026880 |
Uitgever : | Borgerhoff & Lamberigts |
Publicatie datum : | 01-10-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 205 mm |
Breedte : | 190 mm |
Dikte : | 9 mm |
Gewicht : | 290 gr |
Status : | Nog niet beschikbaar |