Social Media Strategy: Tools for Professionals and Organizations

Clampitt


Engels | 28-08-2017 | 328 pagina's

9781506346243

Paperback / softback


€ 97,00

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

With a focus on what makes social media unique among communication platforms, this book offers practical guidance on creating, implementing, and evaluating social media strategies and tactics.

Beschrijving

With a focus on what makes social media unique among communication platforms, this book offers practical guidance on creating, implementing, and evaluating social media strategies and tactics.

Details

EAN :9781506346243
Auteur: 
Uitgever :SAGE Publications
Publicatie datum :  28-08-2017
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Engels
Hoogte :229 mm
Breedte :152 mm
Dikte :19 mm
Gewicht :476 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :328