Social Media Strategy: Tools for Professionals and Organizations
Clampitt
Engels | 28-08-2017 | 328 pagina's
9781506346243
Paperback / softback
€ 97,00
Voorraad in de winkel
POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!
Betaling kan online of in de winkel
Tekst achterflap
With a focus on what makes social media unique among communication platforms, this book offers practical guidance on creating, implementing, and evaluating social media strategies and tactics.
Beschrijving
With a focus on what makes social media unique among communication platforms, this book offers practical guidance on creating, implementing, and evaluating social media strategies and tactics.
Details
EAN : | 9781506346243 |
Uitgever : | SAGE Publications |
Publicatie datum : | 28-08-2017 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Engels |
Hoogte : | 229 mm |
Breedte : | 152 mm |
Dikte : | 19 mm |
Gewicht : | 476 gr |
Status : | POD (Beschikbaar als print-on-demand.) |
Aantal pagina's : | 328 |