Experiential Marketing

Wided (B&C Consulting Group) Batat


Engels | 18-01-2019 | 302 pagina's

9781138293168

Paperback / softback


€ 63,69

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Let op: enkel afhalen in de winkel mogelijk!

   Betaling kan online of in de winkel




Tekst achterflap

This book combines gives readers an overview of: the origins and the rise of the customer experience logic, the 7Es (Experience, Exchange, Extension, Emphasis, Empathy, Emotional touchpoints, Emic/Etic process) of the new experiential marketing mix, and the challenges for the future.

Beschrijving

This book combines gives readers an overview of: the origins and the rise of the customer experience logic, the 7Es (Experience, Exchange, Extension, Emphasis, Empathy, Emotional touchpoints, Emic/Etic process) of the new experiential marketing mix, and the challenges for the future.

Details

EAN :9781138293168
Auteur: 
Uitgever :Taylor & Francis
Publicatie datum :  18-01-2019
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Engels
Hoogte :235 mm
Breedte :159 mm
Dikte :25 mm
Gewicht :526 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :302