Inclusieve communicatie


Nederlands | 16-04-2021 | 136 pages

9789463372763

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 32,00

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar




Tekst achterflap

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen.


Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.

Details

EAN :9789463372763
Auteur: 
Uitgever :Pelckmans
Publicatiedatum :  16-04-2021
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Gewicht :396 gr
Voorraad :Bestelbaar
Aantal bladzijden :136
Trefwoorden :  interculturele communicatie;multiculturele samenleving;inclusieve samenleving;etnomarketing