Be the story


Nederlands | 29-03-2021 | 200 pages

9789401474849

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 25,99

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar




Tekst achterflap

Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm?
Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal?
Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of 'klassieke storytelling'?

De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. Billie Eilish, bijvoorbeeld, is niet zomaar een muzikante, maar creëert samen met haar fans doelbewust een eigen online-universum. Of politieke verkiezingen: die vinden niet alleen plaats in het stemhokje, evenzeer spelen verslaggeving van journalisten en felle Twitterdebatten daarin een rol. Dat is transmedia-storytelling.

BE THE STORY vertelt je alles wat je moet weten over deze nieuwste vorm van verhalen vertellen. Je komt te weten waarom transmedia zo nauw verbonden is met moderne technologie. En hoe je ook met je smartphone geweldige content maakt. In een constant bewegend en exploderend medialandschap geeft dit boek je alle tips om kijkers en gebruikers continu geprikkeld te houden.

Beschrijving

Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm?
Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal?
Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of 'klassieke storytelling'?

De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. Billie Eilish, bijvoorbeeld, is niet zomaar een muzikante, maar creëert samen met haar fans doelbewust een eigen online-universum. Of politieke verkiezingen: die vinden niet alleen plaats in het stemhokje, evenzeer spelen verslaggeving van journalisten en felle Twitterdebatten daarin een rol. Dat is transmedia-storytelling.

BE THE STORY vertelt je alles wat je moet weten over deze nieuwste vorm van verhalen vertellen. Je komt te weten waarom transmedia zo nauw verbonden is met moderne technologie. En hoe je ook met je smartphone geweldige content maakt. In een constant bewegend en exploderend medialandschap geeft dit boek je alle tips om kijkers en gebruikers continu geprikkeld te houden.

Slogan/Promotie

De gids voor storytelling in de 21ste eeuw

Details

EAN :9789401474849
Auteur: 
Uitgever :Uitgeverij Lannoo
Publicatiedatum :  29-03-2021
Formaat :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :220 mm
Breedte :140 mm
Dikte :22 mm
Gewicht :301 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :200